Varný panel zobrazuje chybové hlásenie E9

Naposledy aktualizovaný 3.12.2019 10:45

Problém: 

  • Varný panel zobrazuje chybové hlásenie E9 

Vzťahuje sa na: 

  • Vstavaný elektrický varný panel 
  • Voľne stojaci sporák s elektrickým varným panelom 
  • Zabudovaný indukčný varný panel 
  • Voľne stojaci sporák s indukčným varným panelom 

Riešenie: 

1. Odpojte spotrebič od napájania aspoň na 30 sekúnd.

Znova ho pripojte a zapnite.  

2. Kontaktujte autorizované servisné stredisko  

Ak sa pomocou uvedených tipov problém nevyriešil, odporúčame požiadať o opravu servisného technika.

Poznačte si kód chyby a oznámte ho, keď požiadate o pomoc servisného technika. Problém to nevyrieši, ale pomôže našim technikom identifikovať príčinu problému.    

Výstraha: Neodporúčame používať výrobok, kým sa problém celkom nevyrieši. Odpojte výrobok od napájania a zapojte ho, až keď si budete úplne istí, že je to bezpečné.  

Príčina: 

  • Chybové hlásenie E9 signalizuje problém s ovládacou elektronikou. 

 


Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.