Varnú dosku nie je možné aktivovať alebo nefunguje

Naposledy aktualizovaný 21.5.2024 8:58


Problém:

  • Spotrebič nie je možné aktivovať alebo nefunguje
  • Varná doska nefunguje

Platí pre:

  • integrovaný elektrický sporák
  • voľne stojaci sporák s elektrickou varnou doskou
  • integrovaný indukčný varný panel
  • voľne stojaci sporák s indukčnou varnou doskou

Riešenie:

Ak varná doska nefunguje/nezobrazuje žiadne symboly ihneď po pripojení k zdroju napájania, môže to znamenať potenciálne nesprávnu inštaláciu.

Skontrolujte, či je varná doska správne pripojená k elektrickej sieti podľa pokynov na inštaláciu.

Kontaktujte inštalatéra zariadenia.

Ak vaša doska prestala fungovať po určitom čase po inštalácii, skontrolujte nasledujúce príčiny, aby ste problém vyriešili:

1. Uistite sa, že od aktivácie spotrebiča neuplynulo viac ako 10 sekúnd.

Spotrebič znova zapnite.

2. Uistite sa, že sa nedotklo viac symbolov súčasne.

Dotknite sa iba jedného symbolu.

3. Vyčistite ovládací panel od znečistenia vodou a tukom.

4. Deaktivujte detskú poistku.

Konkrétny postup najdete v užívateľskej príručke, pretože postup závisí od modelu spotrebiča. Stiahnite si návod .

5. Deaktivujte funkciu STOP + GO.

Konkrénty postup najdete v užívateľskej príručke, pretože postup závisí od modelu spotrebiča.

6. Deaktivujte demo režim.

7. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.

Ak vyššie uvedené odporúčania problém nevyrieši, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.

Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.