Varná doska zobrazuje chybové hlásenie E2

Naposledy aktualizovaný 3.12.2019 10:53

Problém: 

  • Varná doska zobrazuje chybové hlásenie E2 

Vzťahuje sa na: 

  • integrované indukčné varné dosky 
  • vstavané keramické varné dosky 

Riešenie: 

1.  Odpojte spotrebič od napájania aspoň na 30 sekúnd. 

Znova ho pripojte a zapnite.  

2.  Kontaktujte autorizované servisné stredisko.  

Ak vyššie uvedené tipy nevyriešia problém, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.    

Poznačte si kód chyby a oznámte ho servisnému technikovi pri žiadosti o pomoc. Problém to nevyrieši, ale pomôže našim technikom identifikovať príčinu problému.    

Upozornenie: Neodporúčame používať výrobok, kým sa problém celkom nevyrieši. Odpojte výrobok z napájania a nezapojte ho, až kým si nie ste istí, že je to v poriadku.  

Príčina: 

  • Chybové hlásenie E2 indikuje chybu osvetlenia LED v indukčných varných doskách a chybu v snímači teploty na spotrebičoch Teppan Yaki.

 

Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.