Integrovaný kávovar - káva tečie, ale nevyteká von

Naposledy aktualizovaný 3.9.2020 10:21


Problém:

  • Integrovaný kávovar - káva tečie, ale nevyteká von

Týka sa:

  • Integrovaný kávovar

Riešenie:

1. Vyčistite zablokované dávkovacie hadičky na kávu špáradlom.

2. Kávové usadeniny odstráňte špáradlom, špongiou alebo mycím kartáčom.

Ak káva nevychádza z dávkovacích hadičiek na kávu, ale z okolia dverí môžu, byť otvory v dávkovacích hadičkách zablokované suchým kávovým prachom.

3. Dôkladne vyčistite zásuvku, najmä vedľa pántov.

Otočná zásuvka vo vnútri servisných dvierok môže byť zablokovaná a nemôže sa otočiť.

4. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.

Ak vyššie uvedené rady problém nevyriešia, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.


Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.