Problém:
- Kombinovaná práčka so sušičkou zobrazí chybové hlásenie EF0, EFo, EF3 alebo 15-krát zapípa/15-krát zabliká
Vzťahuje sa na:
- kombinované práčky so sušičkou (vstavané a voľne stojace)
Riešenie:
1. Použite menej pracieho prostriedku
- Príliš veľa pracieho prostriedku môže spôsobiť nadmernú tvorbu peny.
- Vypnite spotrebič a nechajte ho niekoľko hodín postáť, kým pena neklesne, a potom skúste znovu zapnúť spotrebič.
2. Vyčistite zásuvku na pracie prostriedky
- Ak je zásuvka alebo ak sú trysky nad zásuvkou príliš špinavé alebo ak sú pokrtyé vodným kameňom, môže vytekať voda a spôsobovať problémy.
- Vyčistite zásuvku na pracie prostriedky podľa pokynov uvedených v návode na použitie a znovu skúste spotrebič zapnúť.
- Návod na použitie si môžete stiahnuť tu.
3. Skontrolujte, či sa v spotrebiči nezachytila bielizeň
- Oblečenie zachytené medzi tesnením dvierok a sklom môže spôsobiť netesnosť dvierok a voda sa dostane dopredu až na spodok.
- Odpojte spotrebič od prívodu vody a napájania, a potom umiestnite na zem za práčku uterák.
- Nakloňte spotrebič smerom dozadu tak, aby pred prednným panelom a podlahou bol asi 10-15 cm priestor.
- Podržte spotrebič v tejto pozícii asi 30-40 sekúnd, kým nevytečie voda zo spodnej strany na uterák.
- Vráťte spotrebič na podlahu a znovu ho pripojte. Skontrolujte napájanie vody a vypúšťanie.
- Skontrolujte, či sú filtre v prívodnej hadici a vo vodovodnom ventile čisté (tam, kde je prívodná hadica naskrutkovaná na spotrebič a na kohútik)
- Spustite prací cyklus a skontrolujte, či sa problém vyriešil
4. Skontrolujte úniky v spodnej časti - filter na vlákna
- Vyberte filter a vyčistite ho podľa pokynov v návode na používanie.
- Návod na používanie si môžete stiahnuť tu.
- Skontrolujte, či nie je filter poškodený.
- Ak nie je filter na mieste, znovu ho upevnite a pevne utiahnite rukou.
5. Skontrolujte hadicu prívodu vody
- Akýkoľvek únik vody môže spôsobiť to, že sa voda dostane do spotrebiča do blízkosti zadného panelu, preto skontrolujte napojenie hadice prívodu vody ku kohútiku a spotrebiču.
- V takomto prípade je potrebné nakloniť spotrebič, ako je zobrazené v časti „Skontrolujte zachytenie bielizne v spotrebiči“, aby sa mohol spotrebič znovu zapnúť.
6. Skontrolujte tesnenie dvierok
- Chybu mohla spôsobiť netesnosť tesnenia dvierok spotrebiča.
- Overíte to otvorením dvierok a skontrolovaním tesnenia dvierok.
- Tesnenie by nemalo byť poškodené, prasknuté ani deravé.
- Ak je na chybe tesnenie dvierok, musí ho vymeniť servisný technik. Spotrebič nepoužívajte, kým nebude opravený.
- Vypnite prívod vody do spotrebiča.
7. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.
Ak vyššie uvedené tipy nevyriešia problém, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.
Upozornenie: Neodporúčame používať výrobok, kým sa problém celkom nevyrieši. Odpojte výrobok z napájania a nezapojte ho, až kým ste si nie istí, že je to v poriadku.