Podpora pre Doprava a vrátenie tovaru
Čakáte na zásielku? Odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa doručenia a vrátenia objednávok.
- Aká prepravná spoločnosť nám doručuje zásielky?
- Aké sú možnosti doručenia?
- Aké sú náklady na doručenie a inštaláciu?
- Ako dlho trvá doručenie?
- Ako doručíte moju objednávku?
- Ako môžem vrátiť produkty?
- Ako pridám alebo zmením doručovaciu adresu?
- Čo sa stane, keď nikto nie je prítomný na mieste v momente, keď dopravca privezie zásielku?
- Doručujete aj medzinárodne?
- Doručujete cez víkendy?
- Kde môžem nájsť číslo zásielky, aby som ju mohol sledovať?
- Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne?
- Môžem si vybrať dátum a čas doručenia objednávky?
- Objednávka nebola doručená napriek tomu, že už ubehol plánovaný čas doručenia.
- Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?
- Vrátili sme objednaný tovar späť, ako mi budú vrátené peniaze?
Zákaznícka podpora
Máte otázky alebo spätnú väzbu ohľadom vášho nákupu? Naše zákaznícke centrum je tu vždy pre vás.
Inštalácia a služby
Potrebujete poradiť s inštaláciou nového spotrebiča? Zistite viac o našich servisných službách a nadštandardných zárukách.
Objednávka
Nedostali ste potvrdenie vašej objednávky alebo hľadáte informácie o stave doručenia? Tu nájdete informácie, ako postupovať.
Platby a fakturácia
Odpovede na otázky ohľadom fakturácie, spracovania platieb a zabezpečenia transakcií.
Odvoz a likvidácia starých spotrebičov
Čo so starými spotrebičmi AEG? Poradíme vám, ako ich zodpovedne zlikvidovať.
Ekologická zodpovednosť
Learn more about how AEG works with sustainability.