Mraznička je poškodená, je na nej prasklina, škrabanec alebo diera

Naposledy aktualizovaný 4.12.2019 11:43

Problém

  • Moja mraznička/chladnička/chladnička s mrazničkou/chladnička na víno je poškodená.

Týka sa to 

  • Mraznička
  • Chladnička
  • Chladnička s mrazničkou
  • Chladnička na víno

Riešenie 

1. Ak bolo poškodenie objavené pri rozbaľovaní spotrebiča, okamžite sa obráťte na svojho predajcu, aby ste zistili, či k poškodeniu došlo počas doručenia. 

Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.    

2. Ak bolo poškodenie objavené po inštalácii a po prvom použití, obráťte sa na osobu, ktorá nainštalovala spotrebič, aby ste zistili, či k poškodeniu nedošlo počas inštalácie.

3. Ak došlo k poškodeniu v dôsledku uskladnenia niečoho v spotrebiči alebo nejakou inou mechanickou príčinou, diera alebo prasklina sa napríklad môžu zakryť univerzálnym tmelom. 

Skontrolujte, či sa tmel môže používať v prostredí, kde sa uskladňujú potraviny. 

4. Ak sú pánty, svetlá alebo iné časti poškodené, ľahko sa môžu vymeniť.   

Ak si želáte vymeniť časti sami, náhradné časti, príslušenstvo a prostriedky na starostlivosť nájdete v našom internetovom obchode

5. Kontaktujte autorizované servisné stredisko

Ak vyššie uvedené tipy nevyriešia problém, odporúčame požiadať o návštevu servisného technika.

 


Objednajte si servis
Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.