Podmienky a ustanovenia pre zabezpečovanie servisu spotrebičov
Zabezpečenie opravy spotrebičov z našej strany zahŕňa sprostredkovanie kontaktu na autorizované servisné stredisko (napr. prístup k zoznamu servisných stredísk) a následnú spätnú väzbu (napr. dotazník o spokojnosti zákazníka s opravou). Za účelom prípravy pred samotnou opravou a následnej spätnej väzby môžu naši pracovníci alebo partneri kontaktovať zákazníka, ktorý si objednal servis spotrebiča (ďalej len „zákazník“), poštou, e-mailom, faxom alebo telefónom. Osobné údaje získané od zákazníka v súvislosti s opravou spotrebiča budú spracované v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. Po poskytnutí opravy je neoddeliteľnou súčasťou našej servisnej zmluvy následné spracovanie údajov, kedy zisťujeme, či oprava splnila všetky príslušné požiadavky. Na základe týchto informácií môžeme prijímať prípadné ďalšie nápravné opatrenia, ak by si to vyžadovala spätná väzba od zákazníka.