1. Ako pripojiť môj elektrický, sklokeramický alebo indukčný varný panel do elektrickej siete?
Pripojenie varného panela k vedeniu 2x 230 V (dve fázy) by mal vykonať kvalifikovaný elektrikár.
2. Kde je na varnom paneli prípojka plynu?
Prípojka na plynové potrubie sa nachádza na zadnej strane panela.
3. Ako čistiť varný panel?
Odporúčame používať naše čistiace prostriedky na sklokeramické panely, ktoré si môžete zakúpiť v našom internetovom obchode. Najskôr použite škrabku na varný panel a potom čistiaci prostriedok na sklokeramické panely.
4. Prečo sa môj varný panel nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.
5. Aký je vek môjho varného panela?
Vek varného panela môžete určiť podľa sériového čísla na typovom štítku. Prvá číslica označuje rok a druhá a tretia číslica označujú týždeň výroby. Príklad: 13500016 znamená 35. týždeň roku 2021.
6. Môj varný panel zobrazuje chybový kód. Čo to znamená?
Chybové kódy majú rôzny význam v závislosti od problému, ktorý sa vyskytol. Pomocou nášho Poradcu pri riešení problémov vyhľadajte konkrétny chybový kód a zistite, ako problém vyriešiť.
7. Čo znamenajú symboly na mojom varnom paneli?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.
8. Môj varný panel nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora AEG | AEG)
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.
9. Kde nájdem návod k môjmu varnému panelu?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.